3 Kasım 2008 Pazartesi

Sal - Pokut yaylaları / fotoğraflar





3 yorum:

iltiriş dedi ki...

Bloguma bıraktığınız bir yorumla blogunuzla tanıştım Güzel karadenizimden görüntüler ve yazılarınız enfes bundan böyle blogunuzu sık sık rahatsız ederiz yorumlarımızla ziyaretlerimizle

http://tatilname.blogspot.com/2008/10/smela-yolundaki-ilgin-kaya.html

sorunuza gelince muhakkak o kayanın da bir hikayesi vardır yöre insanlarınca anlatılan araştırmak lazım eğer benden önce bulursanız blogumda yer vermek isterim ilgili yazımı trabzonturkocagi.com dan alıntılamıştım kimbilir belki onlar biliyordur

iltiriş dedi ki...

muhakkak o kayanın da bir hikayesi vardır yöre insanlarınca anlatılan araştırmak lazım eğer benden önce bulursanız blogumda yer vermek isterim ilgili yazımı trabzonturkocagi.com dan alıntılamıştım kimbilir belki onlar biliyordur

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

Rahatsızlık ne demek güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Doğru düzgün anlatabildiysem ne mutlu bana. Sizin blogunuz da benim çok ilgimi çekti. Bende sizi rahatsız ederim bundan sonra sık sık :) Sevgiler...