20 Ekim 2008 Pazartesi

Rize / Çayeli

Tura katılmak için fazla zamanımız kalmadığı için Rize'de fazla vakit geçiremedik. Sadece yaylalarda giyeceğimiz kıyafetlere ek olarak birkaç küçük alışveriş yaptık ve meşhur "kaynana lokumu"ndan aldık. Kaynana lokumu un kurabiyesine benzer bir kurabiye çeşidi. Rize'de kaynanalar damatlarını çok severmiş ve özellikle bayramda damatlara özel kaynana lokumu yaparlarmış. Meşhur kurufasulyelerinden yemek için buradan çayeli'ne doğru devam ettik. Kurufasulyeci Hüsrev artık çok tanınsada temizliğinden ve hizmet kalitesinden çok emin olmadığımız için biz yemeğimizi Lale lokantasında yemeye karar verdik. Lale'de yemekler gerçekten çok lezzetli, ortam da çok temizdi. 

5 yorum:

ஐ๑renklikalem dedi ki...

çok özendim şimdi :)

bu arada kaynana lokumunu (tatmadım ama) çok sevdim, kaynana-damat ilişkisini de =))

yaylalarda türküler söylemeyi ihmal etmeyin=)

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

Söyledik söylemez miyiz? Onları da yazıcam. Pokut-Sal yaylası arası hayatımızı kurtardı o türküler. Anca o gazla yürüdük o kadar yolu :)

ஐ๑renklikalem dedi ki...

=)

peki anlatıldığı kadar var mı? bulutlara değdiniz mi?:)

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

Anlatılmaz, yaşanır derler ya hakikaten öyle. İnanılmaz etkileyici. En kısa zamanda bir daha gitmek istiyorum. Bu arada 2900 mt'ye çıktık. Bulutlara değmek için en güzel yer Kavron. Fırsat bulursan mutlaka sende git

ஐ๑renklikalem dedi ki...

cidden çok istiyorum, umarım bi fırsat olur, olmazsa da ne yapıp edip fırsat yaratıp gitmek istiyorum zaten =)