9 Nisan 2020 Perşembe

Çocuk kitapları 1



Tekrar merhaba herkese. Nasıl gidiyor evde kalanların durumları? Normal zamanda evde kalsam, yatıp dinlensem, hiç evden çıkmasam demek ne kadar güzeldi değil mi? Mecburiyetten evde kalınca zaman hiç kolay geçmiyor ne yazık ki. Bu günlerde geçecek bir gün. Önemli olan sağlıkla atlatabilmek bu zamanları. Takip edenler bilir benim gibi 2,5 yaşında ikizleri / çocukları olunca insanın ev hayatı devasa bir aktivite alanına dönüşüyor. Karantinayı anlayabilecek yaşta olmadıkları için o yaş grubunu evde oyalamak ve tutmak pek kolay olmuyor maalesef. 

Bugün ilk olarak benim çocuklarımın çok severek okuduğu (daha doğrusu bana okuttuğu) bir iki kitabı paylaşmak istiyorum sizinle. Bu kitapları internet üzerinden de sipariş verebilirsiniz...
İlk kitabımız Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları'ndan "Dinozor Hikayeleri"
Bu aralar favori oyuncaklarımız dinozorlar. Bu yüzden bu kitap en sevdiklerimiz arasında. Özellikle kitaptaki hikayelerden birinde yer alan "Dino" en sevdiğimiz karakter. Çünkü o arkadaşlarına yardım eden bir süper kahraman. Oğlum evde sırtına geçirdiği bir örtüyle Süper Dino gibi dolaşıyor mesela 
Diğer serimiz ise Binbir Çiçek Kitaplar'dan yayınlanan "Uykudan Önce Kısa Hikayeler" dizisi. Bu kitap serisinde hikayenin ana karakteri anne tavuk ve onun civcivleri. Anne tavuk her gece yatağına girmek istemeyen civcivlerine arkadaşları olan diğer hayvanlardan bir hikaye anlatıyor. Bu kitap serisini büyük market zincirlerinde de bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok: