25 Ekim 2014 Cumartesi

Novotel / Genova




Novotel dünyada birçok şehirde bulunan bir oteller zinciri. Sanırım daha çok seyahat eden
iş adamlarına yada turist gruplarına yönelik olduğu için genel olarak fiyatları uygun. Genova Novotel şehrin liman - sanayi bölgesine yakın bir bölgede. Yürüyerek limana inebileceğiniz bir konumda fakat şehrin tarihi bölgesine yakınlığı ile ilgili bir fikrim yok maalesef. Odaları temiz, klasik otel odalarından fakat banyosu biraz bakımsız. Özellikle duş paneli yerine duş perdesi olması beni rahatsız etti. En ufak bir kıpırdanmada üstüne yapışıyor insanın. Biraz tiksindim açıkçası. Fakat odanın fotoğrafını çekmediğim için booking.com'dan bakarken otele orada yayınlanan fotoğraflarda özellikle banyoların bizimkine hiç benzemediğini fark ettim. Oda da, banyo da daha lüks görünüyordu. Bilemiyorum acaba odaların dizaynlarında fark var mı? Ben bir dahaki gidişimde (gerçi Genova'ya bir daha gideceğimi sanmıyorum ama) kalmam burada ama yine de önerilebilir bir otel. En azından kahvaltısı ve akşam yemeği iyiydi... (Görseller internetten alınmıştır).

http://www.booking.com/hotel/it/novotelgenovaovest.tr.html?sid=03ee6b772ad71d719edc60a30f28879d;dcid=1;no_rooms=1;req_adults=2;req_children=0&

Ayrıntılı Genova ve diğer gezi fotoğraflarıma ana sayfada bulunan İnstagram adresinden ulaşabilirsiniz...

Hiç yorum yok: